Ce modalitate de livrare să aleg, aveți mai multe opțiuni și nu știu ce m-ar avantaja?

Vă recomandăm să alegeți curierul rapid: este rapid și ieftin! Daca aveți o preferință pentru un anume curier vă rugăm să ne-o specificați în comentariul care se poate trimite o dată cu comanda!

Pentru livrările în afara României oferim doar livrări prin curier rapid GLS. Detalii despre livările internaționale găsiți aici.

Alegeți opțiunea  "Ridicare personală de la sediul Tienda" doar dacă aveți posibilitatea să vă deplasați la sediul nostru din București, sau dacă puteți trimite pe cineva să ridice comanda în numele dv!  Adresa noastră completă o găsiți aici.

Am dat comanda acum, când o voi primi?

În perioada desfășurării și ulterioară Campaniilor promoționale Pink Friday, Black Friday, Easter, etc, timpul de livrare a comenzii este de 7-14 zile.

Depinde de ziua și ora la care ați efectuat comanda on-line.

Comenzile efectuate până la ora 15:00, de luni până vineri, sunt prelucrate şi expediate în aceeaşi zi, deci se primesc a doua zi. Comenzile efectuate după ora 15:00 de luni pană vineri sunt expediate în dimineaţa următoarei zile lucrătoare (datorită faptului că la ora 15:00 deja facem predarea coletelor existente către curieri).  Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale (anunțate în prealabil) nu se fac expedieri deoarece curierii nu proceseaza coletele. Pe paginile de produs ale site-ului veți găsi indicații referitoare la ziua livrării.

Exemple:

Dacă efectuați comanda luni dimineața vă expediem coletul în aceeași zi și curierul vi-l livrează marți. Dacă efectuaţi comanda luni seara, vă putem expedia coletul marţi - în timpul programului de lucru - şi curierul vi-l livrează miercuri. Dacă efectuaţi comanda în weekend (vineri după ora 15, sâmbăta sau duminica), vă expediem coletul luni şi curierul vi-l livrează marţi!

Toate cele de mai sus sunt valabile pentru expedieri prin curier rapid, pe teritoriul național. Pentru alte tipuri de livrări (prin poștă sau livrări internaționale) timpul de primire al comenzii este de câteva zile lucrătoare (uzual 3-5 zile).

Se confirma comenzile telefonic?

În momentul în care efectuați o comandă veți primi un email cu detaliile comenzii pe adresa de email introdusă. Puteți răspunde acestui email, care se va considera replică "reply" de confirmare din partea dumneavoastră. Dacă nu dați acest "reply" și sunteți client(ă) nou(ă) vom încerca să vă contactăm telefonic în cel mai scurt interval posibil pentru confirmarea comenzii.

Rețineți că în perioadele foarte aglomerate (de exemplu de sărbători sau de "Black Friday") putem livra coletul fără o confirmare telefonică prealabilă. Veți primi în schimb email-urile care atestă progresul pregătirii comenzii dv. În acest caz, dacă aveți observații vă rugăm să ne contactați dv. din proprie inițiativă, telefonic sau prin email!

Primesc apel telefonic înainte de livrarea coletului?

Cu câteva ore înainte de livrare veți primi pe telefon un SMS în care vi se precizează intervalul orar în care vi se face livrarea. Puteți suna înapoi la numărul de telefon de la care primiți SMS pentru a cere detalii suplimentare, eventual pentru a modifica ora sau locația de livrare. 

Se poate deschide coletul în momentul livrarii?

Acestă posibilitate nu este disponibilă.  Pentru a nu exclude complet apariția unor erori de livrare (posibile în rare cazuri), Tienda își asumă integral responsabilitatea corectării erorilor pe cheltuiala sa, fără nici un cost pentru dumneavoastra, la semnalarea acestora în momentul deschiderii coletului!

Cum se returneaza un produs sau întreaga comanda?

Dacă produsele nu sunt conform așteptărilor dumneavoastră, Tienda pune la dispoziția clienților persoane fizice garanția de satisfacție de 14 zile în care puteți returna coletul cu produsele nedorite, fără să vă cerem nici o explicație, cu condiția ca aceste produse să fie ambalate în ambalajele originale, iar produsele sigilate trebuie să aibe sigiliile intacte (cu exceptia gelurilor pentru unghii de orice fel, care se pot returna desigilate). Din motive de igienă nu vom accepta returul produselor cosmetice pentru ochi,  față, buze și corp, desigilate sau cu urme de folosire. Modalitatea de expediere va fi aceeași ca la livrarea inițială (produsele primite prin curier rapid vor fi returnate prin curier rapid, cele primite cu poșta vor fi returnate prin intermediul poștei). După confirmarea primirii coletelor retur la sediul nostru vom returna contravaloarea produselor prin plăți cu mandat, plăți în cont sau vouchere valorice (la opțiunea clientului). Mai multe informații despre garanția de satisfacție de 14 zile puteți găsi aici.

Cum procedez cu un produs defectat în perioada de garantie?

Pentru produsele electrice şi celelalte produse care beneficiază de garanţie, service-ul se face la sediul nostru din Bucureşti, str. Maica Domnului nr.49, sector 2. Produsele care fac obiectul operațiunilor de service vor fi expediate prin colet pe adresa sus-menţionată, alături de Certificatul de garanție în original. Costurile de transport pentru retur fi suportate de către client, iar cele de re-expediere ale produselor reparate vor fi suportate de către Tienda International. Produsele care nu se pot repara vor fi înlocuite cu produse noi în interiorul termenului de garanţie care va fi prelungit cu durata neutilizării produselor constatate defecte. În caz că produsul care nu se poate repara lipseşte din stoc se va restitui către client contravaloarea acestuia, sau, în baza unei înţelegeri prealabile, va fi înlocuit cu un produs asemănător, urmând ca eventualele diferenţe de preț să fie reglate prin plăţi între client şi Tienda International.

Care este termenul de valabilitate al produselor cosmetice?

Regulamentul CE nr. 1129/2009 nu mai stabilește obligativitatea producătorilor de produse cosmetice de a menționa data expirării pe etichetă sau ambalaj, în schimb definește "perioada de valabilitate după deschidere" - PAO (Period After Opening) și obligativitatea marcării corespunzătoare a acesteia. Această perioadă este perioada în care produsul cosmetic poate fi utilizat după deschiderea recipientului și este determinată printr-un număr de luni marcat pe etichetă. Deasemenea, producătorii mai au obligativitatea de a înscrie pe etichetă sau direct pe recipient un număr de lot de fabricație. Uzual perioada PAO este de 12-36 luni, marcată pe etichetă ca atare: 12M - 12luni, 24M  -24 de luni, 36M - 36 luni. Dacă nu sunteți un utilizator profesional de produse cosmetcie vă recomandăm să achiziționați produse în recipiente și ambalaje mici, al căror conținut poate fi consumat în intervalul de valabilitate. 

Ce sunt voucherele?

Voucherele reprezintă o modalitate personalizată pentru dumneavoastră de a obține prețuri mai bune pentru cumpărăturile pe care le faceți on-line, în speță pe www.gelaxyo.ro!

Voucherele sunt caracterizate de un cod specfic format din litere și cifre, de un mod de a aplica reducerea, de mărimea reducerii, de durata de valabilitate a utilizării, de numărul de utilizări.

Cum intru în posesia unui voucher?

Cea mai directă metodă este să vă creați un cont de client și să efectuați o comandă inițială pe www.gelaxyo.ro. Punctele de fidelitate astfel obținute le veți putea preschimba într-un voucher valabil pentru următoarea dumneavoastră comandă! Deasemenea este posibil să găsiți și în colet un voucher cadou. Mai multe detalii despre sistemul nostru cu puncte de fidelitate găsiți aici.

O altă metodă des practicată este să "vânați" promoțiile! Trebuie să urmăriți zilnic site-ul nostru www.gelaxyo.ro, pagina noastră de Facebook și de asemenea să vă înscrieți adesa de e-mail la Newsletter-ul Tienda. Prin aceste modalități anunțăm din timp în timp promoții și facem public un anumit cod de voucher pe care îl puteți folosi o perioadă determinată (în weekend, de sărbători oficiale, sau în alte perioade pe care le anunțăm).

De câte feluri sunt voucherele?

Voucherele care se pot folosi pe www.gelaxyo.ro sunt de 4 feluri: 1. procentuale, 2. valorice, 3. mixte și 4. de transport gratuit.

În cadrul sistemului cu puncte de fidelitate veți obține vouchere valorice corespunzătoare sumelor cheltuite în magazinul nostru. Aceste vouchere sunt nominale și se pot utiliza o singură dată. Din acest motiv avem rugămintea ca aceste vouchere să le manipulați cu discreție și să le folosiți doar pentru dumneavoastră!

În cadrul promoțiilor noastre cu vouchere veți obține vouchere preponderent procentuale sau mixte. Aceste vouchere nu sunt nominale și pot fi utilizate de orice persoană fizică sau juridică, în interiorul termenului de valabilitate anunțat în promoții. Deasemenea aceste vouchere se pot utiliza de mai multe ori și le puteți transmite cadou și altor persoane!

Am adaugat codul de voucher dar reducerea este mai mica decât am calculat eu! De ce?

Vă rugăm să țineți seama de faptul că voucherele nu se aplică produselor/categoriilor de produse aflate deja în alte promoții. Pentru identificare exactă produsele aflate în alte promoții sunt marcate pe site-ul www.gelaxyo.ro cu banderola SALE și au afișat prețul vechi tăiat cu o linie orizontală. Dacă în coșul de cumpărături sunt și astfel de produse, reducerea prin voucher NU se va aplica acestora. Dacă veți îndepărta din coș produsele aflate în alte promoții veți constata că valoarea reducerii acordate prin voucher este cea corectă!

Am încercat sa adaug mai multe coduri de voucher dar nu reusesc, de ce?

În timp ce pentru voucherele valorice (în special pentru cele obținute în urma participării la programul de fidelizare) permitem utilizarea mai multor vouchere pentru discountarea aceleiași comenzi, nu permitem acest lucru și pentru voucherele procentuale. De asemenea nu permitem cumularea voucherelor din mai multe campanii promoționale la aceeași comandă și nici cumularea voucherelor valorice cu cele procentuale la aceeași comandă. Vă rugăm să separați comanda dumneavostră în două sau mai multe comenzi mai mici și să aplicați pe rând codurile de voucher pe care le dețineți. Nu vă faceți griji în privința transportului, vom ambala totul într-un singur colet și veți plăti o singură taxă de transport (dacă valoarea totală este peste valoarea de la care oferim transport gratuit, vă trimitem coletul fără taxe de transport)!

Am încercat de mai multe ori sa adaug un cod de voucher si nu merge! Ce pot face?

Dacă aveți certitudinea faptului că voucherul se află în perioada de valabilitate și nu a fost depășită limita de utilizare, vă rugăm să ne contactați cu un email la adresa office@tienda.ro pentru a face o verificare!

Produs adaugat in lista pentru comparare